Project Description

Raise Up the Standards – Pomoć preduzećima iz Srednjobosanskog kantona u prevladavanju visokih troškova ispitivanja, kako bi ostala konkurentna na domaćem tržištu.

  • Finansirali: Ambasada Norveške u BiH, USAID/Sida FIRMA Projekt, Ministarstvo privrede SBK/KSB
  • U periodu: Januar 2012 – Decembar 2013
Fond za razvoj i implementaciju međunarodno priznatih standarda kvaliteta

Fond za razvoj i implementaciju međunarodno priznatih standarda kvaliteta

Opći cilj

Pomoći preduzećima iz Srednjobosanskog kantona u prevladavanju visokih troškova ispitivanja, kako bi ostala konkurentna na domaćem tržištu, te postanu konkurentni na tržištu EU-a. Dugoročni učinak je povećanje zaposlenosti u SB kantonu.

Specifični ciljevi

  1. Osnovati fond iz kojega bi preduzeća iz SB kantona dobijala sredstva za potrebne certifikate sigurnosti i kvalitete.
  2. Povećanje izvoza / postići uspjeh na domaćem tržištu kroz pripremu i certificiranje sistema upravljanja kvalitetom.
  3. Održavanje tekuće poslovanje na tržištima u BiH, nastavak izvoza na hrvatsko tržište nakon što Hrvatska postane članica EU, i proširenje poslovanja na tržištima EU, bez ograničenja.

Ostvareni rezultati

  1. Razvijena pravila i procedure za upravljanje fondom, kao i kriteriji odabira korisnika.
  2. Sredstva isplaćena za dobijanje standarda FSC COC, HACCP i ISO.
  3. Najmanje 15 preduzeća koristilo sredstva fonda.

Pogledajte PDF profil/referentnu karticu projekta na engleskom jeziku – EU format (klik na ikonu)

Raise Up the Standards & Fond za razvoj i implementaciju međunarodno priznatih standarda kvaliteta